Katalogs

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

25.03.2023 01:03

ACE vibrāciju slāpētāji: vilciena aizsardzība pret vibrācijām

Autonomā braukšana - tas, kas joprojām tiek pilnveidots ceļu satiksmē, jau ir daļa no ikdienas dzīves materiālu transportēšanā no noliktavas līdz montāžai. Patiesībā no ražotāja neatkarīgi speciālie komplekti, kas paredzēti komerciāli pieejamo elektrisko vilcēju pārveidošanai par transporta sistēmām bez vadītāja, ir inovācija, ko piedāvā uzņēmums Schiller Automatisierungstechnik GmbH. Konstruktori aizsargā autonomajiem vilcējiem nepieciešamo elektroniku no triecieniem un vibrācijām, izmantojot ACE gumijas-metāla izolatorus.

Autovilciens, kas ir 99,986 % pieejams, brauc autonomi un izvēlas ātrāko maršrutu, joprojām ir nākotnes sapnis tālsatiksmes transportam. Schiller Automatisierungstechnik GmbH autonomajiem transporta līdzekļiem tā ir realitāte. Uzņēmums, kura galvenā mītne atrodas Osterhofenā, Deggendorfas apriņķī Lejbavārijā, nesen veiksmīgi pabeidza projektu ar 22 autonomiem vilcējiem kāda liela Bavārijas automobiļu ražotāja uzdevumā. Ar šo autoparku darba dienā no noliktavas uz montāžas līniju tiek transportētas vairāk nekā 500 tonnas materiālu, dienā veicot vairāk nekā 300 kilometru attālumu. Testa laikā 10 maiņu laikā autonomi tika nobraukti vairāk nekā 1550 kilometri ar maksimālu pieejamību.

Komerciāli pieejamo elektrisko traktoru pārveidošana autonomās braukšanas sistēmās

Uzņēmums Schiller Automatisierungstechnik GmbH, kuru 1985. gadā dibināja Ewald Schiller, ir attīstījies par uzņēmumu ar vairāk nekā 240 darbiniekiem Osterhofenā, Mettenā, Grafenau un Šenjanā, Ķīnā. Uzņēmuma pamatkompetences ir elektrotehnika, mehānika un IT automatizācijas, loģistikas, tīro telpu un elektriskās plānošanas jomā. 2018. gadā Schiller lika pamatus autonomo vilcēju vilcēju risinājumu izstrādei. "Mums ātri kļuva skaidrs, ka drošības tehnoloģijas būs galvenais jautājums mūsu bezvagonu transporta sistēmās, jo vilcēju vilcienu gadījumā, tāpat kā darbībā ar piekabēm kopumā, par svarīgu uzdevumu tiek uzskatīta piekabju izsekošanas kļūda.peter Stoiber, Schiller Mobilo robotu nodaļas vadītājs, skaidro vienu no izaicinājumiem izstrādes darbu laikā. Turklāt, lai ievērotu stingros mašīnu vadlīniju noteikumus, inženierim un viņa komandai bija jāaprēķina visu komponentu kļūdu varbūtība un jānodrošina visaugstākā pieejamība. Izstrādes darba rezultātā tika pilnveidots iekštelpu GPS, ar kura palīdzību vilcējvilcējs vienmēr atpazīst, kur tas atrodas. Tas nozīmē, ka orientēšanās nolūkos transporta maršrutā nav nepieciešamas nekādas strukturālas izmaiņas. Katru Schiller vilcējvilcēju vilcienu var arī viegli pielāgot mainīgām situācijām ražošanas procesā, un to var izmantot arī citās vietās. Risinājuma lielākā priekšrocība: komerciāli pieejamos elektriskos velkoņus var pārveidot par autonomi braucošām sistēmām, izmantojot Schiller tehnoloģiju.

Uzdevums: nodrošināt elektronikas uzticamību

. Lai gan pēc tam, kad vilcēji ir aprīkoti ar pārbūves komplektiem, tos joprojām var vadīt mašīnists, autopilots ik dienu pēc dienas ikdienas lietošanā parāda savas stiprās puses. Piemēram, kad vilcējvilciens ir piebraucis pie nākamās darba stacijas, viedpulkstenis uz atbildīgā darbinieka rokas ar vibrācijas signālu ziņo par stāvokli. Tad darbinieks var iekraut vai izkraut vagonus un dot signālu "visas darbības pabeigtas, sūtīt vilcienu tālāk". Šādā veidā maršruts tiek turpināts bez kavēšanās. Tiek novērsts nevajadzīgs darbinieku braukšanas laiks. Lai arī cik gudrs ir Šillera maršruta vilciens, ir viena lieta, ko tas vēl nespēj: lidot. Un tā bija viena no pēdējām problēmām izstrādes procesā, ar kuru Pēterim Štoiberam kopā ar savu komandu nācās saskarties kā Mobilās robotikas nodaļas vadītājam. Galu galā vilcienam savos daudzajos dažādajos maršrutos pa automobiļu rūpnīcu ir jābrauc pa nelīdzenām sliedēm vai jāšķērso ēku koridori. Tās ir potenciāli bīstamas vietas, kas apdraud elektronikas uzticamību. Tāpēc bija svarīgi novērst vadības skapja vibrāciju. Šim nolūkam vilcējvilcienam izšķirošajās vietās bija jābūt aprīkotam ar vibrāciju slāpētājiem.


Vairāk ziņu

Daudzos uzņēmumos digitalizācija un taupīgas vadības pieeja tiek uzskatīta par vēlamu novājēšanas...

Testējot ratiņkrēslus, ražotāji saprotamu iemeslu dēļ rīkojas droši. Tas ...

Testējot ratiņkrēslus, ražotāji saprotamu iemeslu dēļ rīkojas droši. Tāpēc trīs me...

22.12.2023 01:05

Drošības amortizatori
Avārijas apstāšanās speciālisti atzīmē pirmizrādes filmās un televīzijā
Kad runa ir par rūpniecisko amortizācijas tehnoloģiju, ACE ir viens no pirmajiem, uz kuru vēršas lielākā daļa inženieru un projektētāju visā pasaulē. Neatkarīgi no tā, kādi jautājumi šajās dienās ir ekspertiem, ACE vienmēr ātri uz tiem atbild - vai nu tiešsaistē, vai sazinoties personīgi uz vietas.

Ratiņkrēslu dizainā ir daudz iespēju uzlabojumiem. To pierāda vienass Hoss Mobility, kas tika izs...