Katalogs

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

31.05.2023 01:05

Inovatīvi e-skūteri ar pielāgojamu amortizāciju no ACE: scuddy Premium V2

Inženieri Tims Ašebergs (Tim Ascheberg) un Jērns Jakobi (Jörn Jacobi) un viņu komanda turpina scuddy elektrisko skrejriteņu veiksmes stāstu. Pateicoties daudziem jauninājumiem, scuddy Premium tipa otrās paaudzes skrejriteņu ieviešana tirgū norit veiksmīgi. Tas galvenokārt ir saistīts ar inovatīvā transportlīdzekļa ar divriteņu priekšējo tiltu lielāku elastību, braukšanas veiktspēju un ergonomiku. Jaunums ir kļuvis vēl pielāgojamāks, arī attiecībā uz amortizāciju. Dizaineri to atkal ir realizējuši, izmantojot ACE komponentus.

Kad 2012. gadā scuddy izgudrotāji prezentēja savu pirmo trīsriteņu e-skūteri, tas jau bija iecerēts kā augstas kvalitātes transportlīdzeklis ar apstiprinājumu uz ceļiem, ātri realizēts un īsā laikā guvis panākumus. Ar scuddy Premium V2 uzņēmums no Ķīles laida klajā pēctecis, kas nosaka jaunus standartus veiktspējas, komforta un mainīguma ziņā. Šo sasniegumu pamatā ir tendence, ka arvien vairāk cilvēku atklāj e-skūtera priekšrocības sev, ne tikai pilsētās. Scuddy unikālā pārdošanas priekšrocība ir mopēda braukšanas īpašību apvienošana ar salokāmo mehānismu, kas ļauj e-skūteri visās versijās salocīt līdz dzērienu kastes izmēram. Pateicoties kompaktajam salokāmajam izmēram, scuddy var bez maksas ņemt līdzi kā bagāžu, piemēram, Deutsche Bahn vilcienā. Tāpat nav nepieciešams meklēt stāvvietu pilsētu centros. Praksē salokāmā konstrukcija ir pavērusi plašākas izmantošanas iespējas. "Tajā pašā laikā scuddy bieži var redzēt kempingos. Tas ir saistīts arī ar dzīvojamo vagoniņu popularitātes pieaugumu, kas vērojams vēlākais kopš kovīdu pandēmijas, kā arī ar daudzajiem ceļojošajiem best agers. Kamēr jaunieši ir sajūsmā par braukšanas prieku, vecāki novērtē elastīgo mobilitātes veidu un no tā izrietošo brīvdienu komforta pieaugumu," skaidro scuddy tehniskais direktors Jorns Jakobi. Viņš norāda, ka šobrīd ir pieejamas piecas dažādas transportlīdzekļa versijas, kas atbilst dažādu lietotāju grupu individuālajām prasībām, un katra sver ne vairāk kā 29 kg atkarībā no aprīkojuma. Neatkarīgi no tā, vai tā ir sportiska braukšana stāvus vai ērta braukšana sēdus, scuddy pielāgojas braukšanas vajadzībām, saka Jerns Jakobi.




jau no paša sākumabūvēts uz ACE amortizācijas risinājumiem Visās versijās e-skūterim, ko var salocīt līdz 62 x 53 x 42 cm lielumam, ir akumulators, ko var uzlādēt standarta rozetēs. Atkarībā no konfigurācijas un braukšanas stila tas nodrošina līdz 70 km nobraukumu. Maksimālais ātrums ir no 15 km/h līdz 45 km/h. Modelim ar 15 km/h, kas ar īpašu apstiprinājumu ir piemērots arī kā ratiņkrēsls slimniekiem, Vācijā nav obligāta ķiveres lietošana, un ar to var braukt visur bez autovadītāja apliecības no 15 gadu vecuma. 20 km/h un 25 km/h versijas ietilpst mopēdu kategorijā, lai gan ar pirmo var braukt bez ķiveres. Ar abiem var braukt no 15 gadu vecuma, ja ir mopēda vadītāja apliecība, izņemot gadījumus, kad esat dzimis pirms 1.4.1965., un tādā gadījumā varat braukt bez vadītāja apliecības. Pārējiem modeļiem, kas brauc ar 35 km/h un 45 km/h, braucējiem ir jābūt AM vadītāja apliecībai.

To var iegūt no 16 gadu vecuma, un tā ir daļa no katras parastās autovadītāja apliecības, piemēram, B vadītāja apliecības. Visi modeļi ir pierādījuši 30 % kāpšanas spēju testos ar 80 kg smagu vadītāju. Bezizmešu pārvadāšanai atļautā maksimālā slodze ir 125 kg. Raksturīgie divi riteņi uz scuddy priekšējās ass rada līkumu izjūtu, kas līdzinās karvinga slēpošanai, un nodrošina braukšanas prieku. Lai to nodrošinātu arī pie ātruma līdz 45 km/h un uz iespējami dažādiem ceļa segumiem, uzņēmuma dibinātāji jau no paša sākuma paļāvās uz ACE Stoßdämpfer GmbH piedāvātajiem amortizācijas risinājumiem. "Kopš 2012. gada ACE inženieru komanda vienmēr ir bijusi atsaucīga un ir arī sniegusi idejas par amortizāciju, lai pilnveidotu scuddy izstrādes risinājumus. Tas, ka ACE var piedāvāt arī amortizatorus, kuriem nav nepieciešama deformācijas kinemātika un tādējādi var iztikt ar minimālu telpu, ir patiesa priekšrocība," par sadarbību ziņo konstruktors Sebastians Vetters. Tādējādi sadarbības sākumā konstrukcijas amortizatori tika papildināti ar ACE piegrieztām SLAB amortizācijas plāksnēm. Ņemot vērā labo pieredzi ar kvalitāti, izvēli un elastīgumu, sadarbība pārgāja nākamajā kārtā ar scuddy Premium V2. Tā inovāciju vidū ir arī intuitīvāka transportlīdzekļa salokāmība. Tajā pašā laikā bezatlaižu salokīšanas mehānisms nodrošina, ka lietotāju rīcībā ir vēl vairāk transportlīdzekļa.




Komfortu palielina arī individuālāka amortizatoru izvēle.Dažādi amortizatori dažādām svara klasēm "Tas ir nedaudz līdzīgi kā slēpošana. Tur atkarībā no braucēja svara stiprinājumu regulē atšķirīgi. Un ir skaidrs, ka ķermeņa svars prasa atšķirīgu amortizāciju arī braucot pa tādiem izciļņiem kā bedres, saknes vai lūku vāki," stāsta Jerns Jakobi, sniedzot ieskatu individualizētas amortizācijas nepieciešamībā. ACE specifikācijās bija norādīts, ka ir nepieciešamas trīs dažādas amortizācijas sistēmas. Viena bija paredzēta svara kategorijai līdz 80 kg, otra - svara kategorijai no 80 kg līdz 110 kg, bet trešā - klientiem, kas sver vairāk nekā 110 kg. Partneri kopīgi izmantoja ACE projektēšanas programmatūru, lai noteiktu, ka visām trim klasēm vispiemērotākie ir dažādi strukturālie amortizatori. Izvēlētie pamattipi bija TR64-41H-OS, TR68-37H-OS un TR79-42H-OS. Tāpat kā iepriekš, ACE nodrošināja bezmaksas paraugus testēšanas posmiem un, pateicoties augstajai pieejamībai Langenfeldes noliktavā, varēja tos piegādāt nekavējoties. Testu laikā un pēc tiem konstruktori uz šūpoles integrēja TUBUS komponentus, lai nodrošinātu pēc iespējas lielāku braukšanas komfortu. Atšķirībā no priekšgājēja tas netika darīts kā tandēma konstrukcija. Kamēr mazākā no izvēlētajiem strukturālajiem amortizatoriem, kas visi izgatavoti no kopolistera elastomēra, vērtība ir 25 Nm/taktu, vidējā amortizatora vērtība ir 66,5 Nm/taktu, bet lielākā - 81,5 Nm/taktu. Tā kā TUBUS kalpošanas laiks ir vairāk nekā viens miljons gājienu, to var izmantot arī reāli bieži braucoši autovadītāji, jo elementiem, kuriem nav nepieciešama apkope, nav nepieciešama papildu gala apturēšana. Tas, ka tie droši veic savu darbu temperatūras diapazonā no -40 °C līdz 90 °C, padara e-rullīšus vairāk nekā piemērotus nākotnei. Dizaineriem bija vienlīdz svarīgi, lai montāža būtu viegli veicama. TR-H sērijas rullīšu radiālā slodze nodrošina īpaši maigu palēninājumu.

"H" apzīmē cietāku materiāla maisījumu, kas nodrošina vēlamo augsto enerģijas absorbciju, salīdzinot ar citiem radiāli amortizējošiem TUBUS. Pirmie testa braucēji tika citēti ar tādiem izsaucieniem kā "rad no braukšanas pieredzes" un uzskata, ka veiksmīgā scuddy modeļa turpmākā attīstība ir bijusi lietderīga. Par mārketingu un sabiedriskajām attiecībām atbildīgais uzņēmuma dibinātājs Tims Ašbergs arī norāda, ka scuddy sajūtas ir uzlabojušās un ka komandai ir izdevies izstrādāt jaudas elektroniku, ko var izmantot ārpus scuddy, un panākt tās gatavību tirgū. Fakts, ka tas ir pieejams kā oriģināliekārtu ražotāju produkts e-skūteru ražotājiem, ir pierādījums augstajai kvalitātei, kā arī Kiel komandas daudzpusībai un suverenitātei.

Viņu saliekamā transportlīdzekļa koncepcija ir tik unikāla, ka sarežģīto piedziņas tehnoloģiju var piedāvāt arī citiem tirgus dalībniekiem. Jautāts par amortizācijas tehnoloģiju, Tims Ašbergs (Tim Ascheberg) saka, ka viņi ir ļoti apmierināti ar ACE kvalitāti un piedāvājumu daudzveidību.

Ne tikai tāpēc, ka tagad var mērķtiecīgāk izpildīt individuālās vēlmes, un braukšanas komfortu klienti ļoti augstu vērtē.

Vairāk ziņu

Daudzos uzņēmumos digitalizācija un taupīgas vadības pieeja tiek uzskatīta par vēlamu novājēšanas...

Testējot ratiņkrēslus, ražotāji saprotamu iemeslu dēļ rīkojas droši. Tas ...

Testējot ratiņkrēslus, ražotāji saprotamu iemeslu dēļ rīkojas droši. Tāpēc trīs me...

22.12.2023 01:05

Drošības amortizatori
Avārijas apstāšanās speciālisti atzīmē pirmizrādes filmās un televīzijā
Kad runa ir par rūpniecisko amortizācijas tehnoloģiju, ACE ir viens no pirmajiem, uz kuru vēršas lielākā daļa inženieru un projektētāju visā pasaulē. Neatkarīgi no tā, kādi jautājumi šajās dienās ir ekspertiem, ACE vienmēr ātri uz tiem atbild - vai nu tiešsaistē, vai sazinoties personīgi uz vietas.

Ratiņkrēslu dizainā ir daudz iespēju uzlabojumiem. To pierāda vienass Hoss Mobility, kas tika izs...