Katalogs

MICRO-EPSILON Messtechnik GmbH & Co. KG

MICRO-EPSILON Messtechnik GmbH & Co. KG

MICRO-EPSILON Messtechnik GmbH & Co. KG

18.06.2024 06:06

Kā riepu ģeometrija tiek mērīta ar lāzera sensoriem?

Profila mērījumi un riepu diametra noteikšana
Lāzera sensori no optoNCDT 1900 sērijas tiek izmantoti, lai 100 % pārbaudītu automobiļu un lidmašīnu riepu radiālo un sānu izlieci pirms to montāžas. Šim nolūkam divi sensori mēra vertikāli uz pārbaudāmajām riepām. Sensorus savieno ar IF2008PCIe interfeisa moduli, kas rotācijas bloka enkodera vērtības piešķir sensoru mērījumu vērtībām. Programmatūras integrāciju nodrošina gatavas programmēšanas komandas.

Mērījumu veikšanai riepa uz īsu brīdi tiek iedarbināta un pēc tam atkal bremzēta. Šādā veidā sensors konstatē izkropļojumus, kas var izraisīt triecienu, satricinājumu un galējos gadījumos - protektora nolobīšanos, kā arī tādus defektus kā iespiedumi, kas var izraisīt pēkšņu riepas plīsumu. Izmērītās vērtības var vizualizēt programmatūrā kā profilu.

Robežvērtības var izmantot, lai novērtētu, vai riepa ir kārtībā. Ja tas tā ir, riepa tiek uzstādīta, pretējā gadījumā visi konstatētie defekti tiek lokalizēti, automātiski atzīmēti ar robota palīdzību un paziņoti ražotājam. Viena no optoNCDT sensoru, kas darbojas ar 3R klases lāzeru (3B ir pieejams kā papildaprīkojums), priekšrocībām ir to izcilā signāla stabilitāte. Tas ļauj sasniegt optimālus rezultātus uz melnās gumijas virsmas. Vēl viena priekšrocība ir lielais 200 mm mērījumu diapazons, jo tas nodrošina elastību attiecībā uz testējamās riepas izmēru.

Vairāk ziņu

5 pārliecinoši konfokālo sensoru izmantošanas iemesli


Piemērots ierobežot...

Lāzera sensorus var izmantot, lai dinamiski un precīzi noteiktu pārvietojumu, attālumu un pozīcij...

Lāzera skeneru scanCONTROL 3000 veiktspēja ir palielināta: uzlaboti algoritmi un komponenti palie...

Trīs jaunie interferoMETER IMP-DS sērijas sensori ir paredzēti augstas precizitātes attāluma mērī...