Izmeklēšanas pieprasījums
Šajā sērijā ir pietiekams starta impulss (manuāli, ar pneimatisko tālvadību, elektriski vai avārijas režīmā). Pēc tam palaišanas process tiek veikts automātiski. Īpaši izstrādāta laika sistēma liek zobratam maigi ievilkt zobratu pozīcijā "zobs pirms zoba", pagriezt to tālāk un atkal ieslēgt. Pēc sietu savienošanas iedarbināšanas process notiek automātiski, un tas ir jāpārtrauc, kad tiek sasniegts aizdedzes ātrums. To var panākt manuāli vai automātiski, izmantojot ātruma monitoru. Pēc tam zobrats tiek izvilkts no zobratiņa ar atsperes spēku. Jauda no motora piedziņas uz zobratu tiek pārnesta ar brīvgājēja palīdzību, kas vienlaikus aizsargā starteri no iespējamiem bojājumiem, apdzenot ar dīzeļdzinēju. Šīs sērijas starteriem, pateicoties funkcionālajam principam, nav nepieciešama zobrata un gredzenpārvada virsmas slīpēšana.
Veiktspējas īpašības
- Aizsargā pārnesumu loka loka aizsardzību
- Nav priekšējo slīpējumu uz zobrata un zobrata loka
- Augsta startera veiktspēja ar zemu gaisa patēriņu
- Lēna pagrieziena ierīce
- Ilgs kalpošanas laiks
- Nav nepieciešami eļļotāji (darbam ar gaisu)
- Tērauda un bronzas zobratiņi
- Piemērots manuālai un tālvadības pults vadībai (automātiska iedarbināšana)
- Darbība arī ekstremālos klimatiskajos apstākļos
- Sprādziendrošs