Katalogs

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Pareiza ceļojošo riepu nostiprināšana

Dolezych nodrošina drošību autotransportlīdzekļos

Dortmunde. Problēma par pareizu kravas nostiprināšanu ir tikpat sena kā transporta nozare. Ekspertīze un elastīgums ir ļoti svarīgi, jo specifiskiem uzdevumiem ir nepieciešams arī specifisks nostiprināšanas aprīkojums un metodes. Dortmundes uzņēmums Dolezych ir izstrādājis pilnīgi jaunas paaudzes stiprinājuma siksnas un TensionController vieglo un kravas automašīnu transportēšanai.

Neatkarīgi no tā, vai tas ir vērtīgs klasisks automobilis, jauns automobilis vai vairākas tonnas sverošs kravas automobilis, pārvietojoties kravas un vieglajiem automobiļiem, pareiza nostiprināšana ir pakļauta fizikas likumiem; ir daudz ietekmējošu faktoru, kas jāņem vērā:
Transportēšana jāveic droši un saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem (StvO); pirmkārt, kombinācija nedrīkst apdraudēt satiksmes dalībniekus.
Izveidotajam nostiprināšanas spēkam jābūt vienmērīgi sadalītam uz stiprinājuma punktiem vai grīdas plāksnēm, pat ja dažkārt starp grīdas plāksni un transportlīdzekli ir maz vietas, lai pareizi nospriegotu stiprinājuma siksnas. Stiprinājuma āķi nedrīkst sabojāt grīdas paneli. Arī krāsai, alumīnija diskiem un tamlīdzīgiem priekšmetiem nepatīk tērauda āķi, un tie reaģē ļoti alerģiski uz pareizu, bet raupju stiprinājumu, radot krāsas bojājumus un skrāpējumus.
Kopumā autotransports ir ļoti sarežģīts pasākums

Pareiza nostiprināšana - bet kā?

Dolezych īpaši vieglo un kravas automobiļu transportēšanai ir izstrādājis augstas veiktspējas stiprinājuma siksnas ar TensionController 35 mm un 50 mm siksnām. Jaunizstrādātajām siksnām ir izcilas nodilumizturības īpašības un tikai neliels pagarinājums - mazāk nekā 4 % (PES), mazāk nekā 2,5 % (PES/UHMW-PE) un mazāk nekā 1,5 % (UHMW-PE augstas veiktspējas Dyneema® šķiedra). Izstrādājumi garantē optimālu pieliktā priekšspriegojuma spēka pārnesi un sadalījumu. Stiprinājuma punkti ir vienmērīgi noslogoti, tāpēc, piemēram, pareizi lietojot, ir izslēgti grīdas paneļa bojājumi. Apgrūtinošā spriegošana lielā mērā tiek novērsta, jo visā transportēšanas laikā tiek saglabāts priekšspriegojuma spēks. Turklāt inovatīvā produktu grupa atbilst jaunākajām ekspertu grupas TÜV Süd testu specifikācijām (kuru izstrādē 2018. gadā Dolezych bija galvenā loma).

Dolezych TensionController ir īpaša šļūtene, kas tiek novietota virs riepas, lai stiprinājuma siksna nesaskartos ar riepu (saskaņā ar VDI vadlīniju 2700 B. 8.1/8.2. siksna nevienā punktā nedrīkst tieši saskarties ar riepu). Jaunajam TensionController ir īpaši izstrādāts slīdēšanas inhibitors no ārpuses, lai tas pieliptu pie riepas. Tajā pašā laikā tā iekšpusē ir ar vislabākajām slīdēšanas īpašībām, lai stiprinājuma siksna varētu ļoti labi slīdēt un pieliktie priekšsprieguma spēki tiktu vienmērīgi sadalīti. Vēl viena priekšrocība ir tā, ka siksnu var ātri un viegli ievilkt. Īpaši kompaktais pievienotā zobrata sprūdrata (ar 500 daN spriegošanas spēku) dizains arī sola ērtu lietošanu pat tur, kur ir ierobežota vieta.

Spriegotāja TensionController unikalitāte ir saistīta ar izcilo efektivitātes eta ≥ 0,5. Efektivitāte nosaka, cik bez zudumiem TensionController sadala ar sprūdrata palīdzību pielikto priekšsprieguma spēku pa riepu. Tas nozīmē, ka vismaz 50 % no sākotnēji pieliktā priekšsprieguma spēka nonāk riepas "otrā pusē" - alternatīviem produktiem šī vērtība dažkārt ir ievērojami mazāka

Jūsu priekšrocība: sasniedziet mērķi ātrāk ar TensionController

  • Ātras pārbaudes, pateicoties standarta atbilstībai VDI 2700 8.1/8.2 lapai un DIN EN 12195-2
  • Nav nepieciešama atkārtota spriegošana braukšanas laikā - pateicoties labākajām slīdēšanas īpašībām iekšpusē. Iekšējā siksna saspriegošanas laikā neslīd un neslīd "pielipšanas efekts". Pateicoties TensionController, iepriekšējas spriegošanas spēks tiek transportēts ar ievērojami mazākiem zudumiem nekā iepriekš, efektivitāte η (eta) ir lielāka.
  • Tiek ievērotas slodzes vadlīnijas. Jaunās stiprinājuma siksnas ar TensionController atbilst pašreizējām oriģināliekārtu ražotāju, piemēram, Daimler, iekraušanas vadlīnijām.
  • Patīkami, ja ir: GS sertifikāts un papildu produkta sertifikācija saskaņā ar TÜV SÜD (standarts ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung)
Inovatīvs pēc tradīcijām

Dolezych, ģimenes uzņēmums Dortmundē, Vācijā, tradicionāli un aizrautīgi rūpējas par pareizu slodzes nostiprināšanu. Piedaloties ekspertu komitejās un standartu komitejās, ražotājs ir būtiski iesaistīts standartu izstrādē. Dolezych inženieri jau ir izstrādājuši daudzus produktus, kas ir radījuši precedentu un bieži vien ir pārņemti un kopēti nozarē.

Transportēšanai ar autotransportieriem Dolezych jau 2018. gadā kopā ar TÜV SÜD kravu nostiprināšanas speciālistu grupu izstrādāja testēšanas iekārtu, lai demonstrētu (iepriekš nezināmus) reālos nostiprināšanas spēkus, kas rodas atsevišķā riepā un visos stiprinājuma siksnu komponentos tīri statiskā testā. Kopš tā laika šie testi ir kļuvuši par jauno etalonu TÜV SÜD sertifikācijai.
Dolezych inženieri izmantoja jaunos atklājumus, lai izstrādātu jaunās paaudzes stiprinājuma siksnas vieglo un kravas automašīnu kravu nostiprināšanai. Tās tika testētas, ieskaitot visas sastāvdaļas, piemēram, grozāmos āķus, TensionController un spriegošanas sprūdratus saskaņā ar jaunajām testa specifikācijām.
"Modulārā sistēmā" dažādas sprūdratus un siksnas var kombinēt savā starpā, tādējādi optimāli pielāgojot tās konkrētajiem transporta līdzekļa un transportējamo transportlīdzekļu apstākļiem.

Vairāk ziņu

Parasti kravas nostiprināšanai un nostiprināšanai tiek izmantotas stiprinājuma siksnas. Taču dažreiz arī netradicionāli veidi var palīdzēt sasniegt mērķi
Izmanto kā galvas siksnu

05.07.2023 01:05

#Spotted



Astoņi metri auklas ķēdes, kas vienkārši brīvi pārmesta pāri kreisajam plecam, tajā p...

Udo Doležihs atkārtoti ievēlēts par priekšsēdētāju