Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
30.11.2021 01:11
Dolezych nodrošina drošību autotransportlīdzekļos
Dortmunde. Problēma par pareizu kravas nostiprināšanu ir tikpat sena kā transporta nozare. Ekspertīze un elastīgums ir ļoti svarīgi, jo specifiskiem uzdevumiem ir nepieciešams arī specifisks nostiprināšanas aprīkojums un metodes. Dortmundes uzņēmums Dolezych ir izstrādājis pilnīgi jaunas paaudzes stiprinājuma siksnas un TensionController vieglo un kravas automašīnu transportēšanai.
Neatkarīgi no tā, vai tas ir vērtīgs klasisks automobilis, jauns automobilis vai vairākas tonnas sverošs kravas automobilis, pārvietojoties kravas un vieglajiem automobiļiem, pareiza nostiprināšana ir pakļauta fizikas likumiem; ir daudz ietekmējošu faktoru, kas jāņem vērā:
Transportēšana jāveic droši un saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem (StvO); pirmkārt, kombinācija nedrīkst apdraudēt satiksmes dalībniekus.
Izveidotajam nostiprināšanas spēkam jābūt vienmērīgi sadalītam uz stiprinājuma punktiem vai grīdas plāksnēm, pat ja dažkārt starp grīdas plāksni un transportlīdzekli ir maz vietas, lai pareizi nospriegotu stiprinājuma siksnas. Stiprinājuma āķi nedrīkst sabojāt grīdas paneli. Arī krāsai, alumīnija diskiem un tamlīdzīgiem priekšmetiem nepatīk tērauda āķi, un tie reaģē ļoti alerģiski uz pareizu, bet raupju stiprinājumu, radot krāsas bojājumus un skrāpējumus.
Kopumā autotransports ir ļoti sarežģīts pasākums
Pareiza nostiprināšana - bet kā?
Dolezych īpaši vieglo un kravas automobiļu transportēšanai ir izstrādājis augstas veiktspējas stiprinājuma siksnas ar TensionController 35 mm un 50 mm siksnām. Jaunizstrādātajām siksnām ir izcilas nodilumizturības īpašības un tikai neliels pagarinājums - mazāk nekā 4 % (PES), mazāk nekā 2,5 % (PES/UHMW-PE) un mazāk nekā 1,5 % (UHMW-PE augstas veiktspējas Dyneema® šķiedra). Izstrādājumi garantē optimālu pieliktā priekšspriegojuma spēka pārnesi un sadalījumu. Stiprinājuma punkti ir vienmērīgi noslogoti, tāpēc, piemēram, pareizi lietojot, ir izslēgti grīdas paneļa bojājumi. Apgrūtinošā spriegošana lielā mērā tiek novērsta, jo visā transportēšanas laikā tiek saglabāts priekšspriegojuma spēks. Turklāt inovatīvā produktu grupa atbilst jaunākajām ekspertu grupas TÜV Süd testu specifikācijām (kuru izstrādē 2018. gadā Dolezych bija galvenā loma).
Dolezych TensionController ir īpaša šļūtene, kas tiek novietota virs riepas, lai stiprinājuma siksna nesaskartos ar riepu (saskaņā ar VDI vadlīniju 2700 B. 8.1/8.2. siksna nevienā punktā nedrīkst tieši saskarties ar riepu). Jaunajam TensionController ir īpaši izstrādāts slīdēšanas inhibitors no ārpuses, lai tas pieliptu pie riepas. Tajā pašā laikā tā iekšpusē ir ar vislabākajām slīdēšanas īpašībām, lai stiprinājuma siksna varētu ļoti labi slīdēt un pieliktie priekšsprieguma spēki tiktu vienmērīgi sadalīti. Vēl viena priekšrocība ir tā, ka siksnu var ātri un viegli ievilkt. Īpaši kompaktais pievienotā zobrata sprūdrata (ar 500 daN spriegošanas spēku) dizains arī sola ērtu lietošanu pat tur, kur ir ierobežota vieta.
Spriegotāja TensionController unikalitāte ir saistīta ar izcilo efektivitātes eta ≥ 0,5. Efektivitāte nosaka, cik bez zudumiem TensionController sadala ar sprūdrata palīdzību pielikto priekšsprieguma spēku pa riepu. Tas nozīmē, ka vismaz 50 % no sākotnēji pieliktā priekšsprieguma spēka nonāk riepas "otrā pusē" - alternatīviem produktiem šī vērtība dažkārt ir ievērojami mazāka
Jūsu priekšrocība: sasniedziet mērķi ātrāk ar TensionController
17.08.2023 01:00
Atšķirīga stiprinājuma siksna27.07.2023 01:00
DoNova® uz konveijera lentes05.07.2023 01:05
#Spotted
Astoņi metri auklas ķēdes, kas vienkārši brīvi pārmesta pāri kreisajam plecam, tajā p...