Katalogs

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

20.09.2023 00:09

Pakāpeniski pret COVID-19: komponenti no ACE

metallatelier GmbH universālajā skrūvgrieznī

Corona pandēmijas laikā uzņēmumam Metallatelier GmbH izdevās optimizēt speciālu mašīnu mazo sēriju, lai īsā laikā, izmantojot standarta sastāvdaļas, automātiski skrūvētu dažādu dezinfekcijas līdzekļu tvertņu veidu vāciņus. Šo tālāko attīstību ACE veicināja ar mašīnas elementiem.


Pirmkārt, Metallatelier dibinātājam Deividam Fuksam un viņa komandai 2006. gadā izdevās nodrošināt tīrīšanas līdzekļu ražotājam īpašu mašīnu, kas nodrošina līdz šim nezināmu elastību un drošumu pudeļu automātiskajā skrūvēšanā. Tā radās universālais skrūvgriezis 1.0. nozarē bija izplatījusies ziņa, ka šī konstrukcija ir aprīkota ar unikālu skrūvējamā vāciņa montāžas ierīci, kas automatizē dažādu tīrīšanas līdzekļu pudeļu, tostarp pudeļu ar sūkņa izsmidzināšanas galviņām, drošu aizvākošanu. Kad 2020. gadā uzliesmoja jaunais beta koronavīruss SARS-CoV-2 un dezinfekcijas līdzekļus nevarēja saražot pietiekami ātri, uzņēmums Bilgram Chemie lūdza metālapstrādes darbnīcu, vai īsā laikā varētu pasūtīt papildu sēriju. Ja 2006. gadā izgudrojums bija saistīts ar apstrādes paātrināšanu un apkalpojošā personāla atslogošanu, tad 2020. gadā galvenā uzmanība tika pievērsta, no vienas puses, ražošanas ātruma palielināšanai. "No otras puses, bija nepieciešams visu iekārtu padarīt vēl mainīgāku un tajā pašā laikā ātrāk pielāgojamu jauniem aizvērumiem un jostas augstumiem, jo mūsu jaunais klients vēlējās uz trim speciālām iekārtām pildīt galvenokārt mazus flakonus ar manuālu dezinfekciju," daļu no jaunajām prasībām raksturo Deivids Fukss.


Lielāka veiktspēja, izmantojot augsto tehnoloģiju komponentus

. Lai sasniegtu šos mērķus, jaunajā konstrukcijā izmantots tās priekšgājējas konstrukcijas darbības pamatprincips: pudeles tiek fiksētas ar diviem fiksācijas spīlēm, kas centrāli zem skrūvēšanas mehānisma ir pārklātas ar etilēna-propilēna-diēna (monomēra) gumiju (EPDM). Četri satveršanas rullīši satver vāciņu un cieši pieskrūvē to, līdz tiek sasniegts noteiktais griezes moments. Ar maziem amortizatoriem ne tikai tiek bremzēts pneimatiskais slīdnis, bet ar amortizatoru palīdzību tiek noteikta arī satveršanas mehānisma galīgā pozīcija, un tādējādi mašīna tiek pielāgota dažādu izmēru vāciņu skrūvēšanai. Parasti slīdnis netiek novirzīts līdz galējai pozīcijai, bet to iepriekš aptur divi mazi amortizatori, kas novietoti apakšā. Neliels amortizators augšpusē nodrošina, ka ratiņam katru reizi nav jābrauc līdz galapunktam, bet tas tiek apturēts, kad satvērēja rullīši ir pietiekami atvērti, lai ieskrūvēto vāciņu varētu nogādāt tālāk, ietaupot laiku.

. Papildus citiem jauninājumiem bija nepieciešami arī jauni konstrukcijas risinājumi ratiņa bremzēšanai galapunktos. Ja iepriekšējā modelī augšējā un apakšējā gala pozīcijā tika izmantoti nelieli ACE MC150EUMH tipa amortizatori, tad David Fuchs un viņa komanda pārdomāja 2020. gada sistēmas amortizāciju: "Lai gan augšējā gala pozīcijā mēs turpinām strādāt ar pašregulējošo MC150EUMH tipa amortizatoru, tagad mēs izmantojam divus MC150EUM tipa hidrauliskos amortizatorus apakšējā pozīcijā. Atšķirība ir tāda, ka augšējais amortizators ir paredzēts lielākām efektīvajām masām no 8,6 kg līdz 86 kg, bet apakšējie ir piemēroti masas spēkam no 0,9 kg līdz 10 kg. Simetriski izvietotie amortizatori sniedz papildu priekšrocību, ka nepareizas darbības, strāvas padeves pārtraukuma vai citu darbības traucējumu gadījumā ratiņi neatsitas un neaizķeras nekontrolēti," stāsta metālapstrādes darbnīcas īpašnieks. Pēdējais amortizatoru veids būtu iedomājams arī augšpusē. Tomēr vietas apsvērumu dēļ otrā tipa aizbīdnis tiek izmantots vienā pusē, atstājot otru pusi brīvu gala stāvokļa sensoram. Vēl viens būtisks elements, ko skaidro David Fuchs, ir ratiņu piedziņa. Viņš norāda, cik precīzi darbojas pneimatiskais bloks, kas tādējādi tieši perpendikulāri triecas pret augšējo mazo amortizatoru, lai tā virzuļstienis būtu optimāli noslogots un šis mašīnas elements varētu pilnībā izmantot savu maksimālo kalpošanas laiku, kas ir 25 miljoni gājienu. Precīzi graduēti cietības diapazoni un 20 Nm/taktu enerģijas absorbcija ir nākamās galvenās vērtības, kas nepārtrauktā režīmā samazina līdz 34 000 Nm/h, kas kopā ar integrēto amortizatoru fiksēto apstādinājumu ļauj universālajam skrūvgriezim 2.0 strādāt ciklu pēc cikla ar pilnu slodzi.


Vairāk ziņu

Daudzos uzņēmumos digitalizācija un taupīgas vadības pieeja tiek uzskatīta par vēlamu novājēšanas...

Testējot ratiņkrēslus, ražotāji saprotamu iemeslu dēļ rīkojas droši. Tas ...

Testējot ratiņkrēslus, ražotāji saprotamu iemeslu dēļ rīkojas droši. Tāpēc trīs me...

22.12.2023 01:05

Drošības amortizatori
Avārijas apstāšanās speciālisti atzīmē pirmizrādes filmās un televīzijā
Kad runa ir par rūpniecisko amortizācijas tehnoloģiju, ACE ir viens no pirmajiem, uz kuru vēršas lielākā daļa inženieru un projektētāju visā pasaulē. Neatkarīgi no tā, kādi jautājumi šajās dienās ir ekspertiem, ACE vienmēr ātri uz tiem atbild - vai nu tiešsaistē, vai sazinoties personīgi uz vietas.

Ratiņkrēslu dizainā ir daudz iespēju uzlabojumiem. To pierāda vienass Hoss Mobility, kas tika izs...