Katalogs

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

05.05.2023 01:05

ACE komponenti atbalsta sagatavju satvērējus transportēšanas laikā lokšņu metāla formēšanas procesā

Lokšņu metāla sagatavju transportēšana: ACE rūpnieciskās gāzes vilces atsperes atslogo sagatavju satvērējus

Ar kravas pārvietošanas ierīču palīdzību var nodrošināt drošu, saudzīgu lokšņu metāla sagatavju pacelšanu un transportēšanu automatizētiem procesiem. Par katru procentu mazāk lokšņu metāla atkritumu var ietaupīt līdz pat 1 miljonam eiro formēšanas un griešanas laikā. Lai palielinātu drošību, izstrādājot jaunu sagatavju satvērēja dizainu automobiļu rūpniecībai, divi labi zināmi vidēja lieluma piegādātāji ir apvienojuši spēkus.


Metālapstrādes nozarē sistēmu piegādātājiem ir izdevies piedāvāt bezinstrumentu griešanu lokšņu metālapstrādē. Šim nolūkam lāzeri griež tieši no nepārtraukti tekošiem tērauda vai alumīnija ruļļiem. Tas palielina rentabilitāti preses cehā. Piemēram, pateicoties CNC programmēšanai, var panākt augstu elastības pakāpi, vienlaikus ietaupot līdz pat 10 % materiāla. Turklāt tiek novērstas visas pūles, kas saistītas ar griezējinstrumentu, kas var svērt līdz pat 40 tonnām, transportēšanu, uzglabāšanu un apkopi. Piegādātāji tagad piegādā viegli uzstādāmas sistēmas, kas ļauj izgatavot sagataves pat mazākās hallēs un preses darbnīcās. Salīdzinot ar tradicionālajiem, uz instrumentiem balstītiem ražošanas procesiem, tas dod lielu ietaupījumu.


Speciālas mašīnas lokšņu metāla formēšanai

Lai ražošanas procesā nenoliegtu šīs priekšrocības, metālapstrādes uzņēmumi sadarbojas ar specializētiem partneriem, kas var ātri un droši piegādāt speciālus augstas kvalitātes risinājumus. Viens no šādiem uzņēmumiem ir Nordgreif GmbH, kur viss griežas ap smagu kravu pacelšanu un transportēšanu. Kā rāda šis pieteikums, 30 gadus ilgais veiksmes stāsts nebūtu iedomājams bez pieredzējušiem inženieriem un pielāgotām konstrukcijām galvenajā mītnē Šenefeldā netālu no Hamburgas. Risinājumu klāsts ietver knaibles, satvērējus, traversus, kā arī pagriešanas ierīces ar mehānisko, elektrisko vai hidraulisko piedziņu.

Aizvien pieaugošā automatizācija automobiļu rūpniecībā prasa jaunus risinājumus arī kravu pārvietošanas jomā. Tas palielina efektivitāti un ātrumu notiekošajos ražošanas procesos, kuros lokšņu metāla sagataves vispirms tiek izkaltas no ruļļa un pēc tam sakrautas uz speciāliem paliktņiem. Pēc tam šīs paletes ar sagatavju satvērēja palīdzību tiek transportētas uz presēm, kur tās atkal tiek atdalītas un zem spiediena tiek veidotas vajadzīgajā formā. Transportējot eļļotas sagataves, īpaša prasība satvērēja risinājumam ir gluda virsma. Šā iemesla dēļ Nordgreif risinājumi ir aprīkoti ar īpašu pietuvināšanas ierīci: Tas ļoti cieši notur sagatavju kaudzi kopā, un vienmēr tiek garantēta droša transportēšana.


10 tonnu smagai speciālai mašīnai tiek meklētas rūpnieciskās gāzes atsperes

. Lai galapatērētājam nodrošinātu netraucētu ražošanu, Nordgreif sadarbojas ar starptautiski atzītu visu veidu slāpēšanas risinājumu speciālistu ACE Stoßdämpfer GmbH. Ilggadējā sadarbība ir veiksmīga, jo abi uzņēmumi pieiet projektiem līdzīgi: Balstoties uz kvalitatīvu un plašu produktu klāstu, tie var turpināt izstrādāt pielāgotus risinājumus un, ja nepieciešams, arī izstrādāt jaunus produktus, pateicoties savām zināšanām. Šāds gadījums ir pašreizējās paaudzes tukšo izstrādājumu satvērēji. Uzdevums bija nodrošināt spēka atbalstu augstumā regulējamam galdam, kad tas tiek pacelts augšējā gala pozīcijā. Galds ir aprīkots ar šķērveida pacēlāju un soļu mehānismu, un tas ir atbildīgs par sagatavju kaudžu nostiprināšanu. Tas novērš sagatavju slīdēšanu un sliktākajā gadījumā - nokrišanu. Tas ne tikai pārtrauktu darba procesus, bet arī radītu dārgus bojājumus jutīgajām lokšņu metāla sagatavēm. Uz 2000 kg smagā galda var uzkraut līdz pat 8000 kg smagas sagataves. Lai droši nostiprinātu kravu, viens no Nordgreif risinājumiem bija pacelt galdu pēc tam, kad uz tā tika novietots satvērējs, izmantojot četras spēcīgas, horizontāli izvietotas gāzes vilces atsperes, lai atbrīvotu sagataves. Paceļot sagatavju satvērēju, ir jābūt iespējai ātri un kontrolēti pārvietot iestatīšanas galdu uz leju, lai sagataves tiktu nostiprinātas. Lai šīs operācijas veiktu pēc iespējas labāk, ACE speciālistiem bija jāpārvar vairāki izaicinājumi. Tā kā maksimālais sagatavju noslogojums ir astoņas tonnas, izvēlētajām gāzes atsperēm, no vienas puses, ir jābūt jaudīgākām nekā tirdzniecībā pieejamajiem modeļiem, kas ir atrodami uz pārsegiem, lūkām un vākiem, kur tās ļauj kontrolēti turēt, pacelt vai nolaist, lai atbalstītu cilvēka muskuļu spēku. No otras puses, tiem jābūt precīzi regulējamiem, lai tie nodrošinātu precīzi vēlamo galda kustību un ātrumu. Vēl viena prasība: lai gan ACE vairumam risinājumu piedāvā arī aprēķinu programmu tiešsaistē, ar kuras palīdzību piecos vienkāršos soļos tiek izstrādāta un piegādāta atbilstoša gāzes atspere, šajā gadījumā par šādu ātru un precīzu piemērotu modeļu noteikšanu nevarēja būt ne runas, jo bija jāņem vērā tādi faktori kā, piemēram, trīši un svars nolaišanas laikā.

ACE vārstu tehnoloģija izrādījās piemērots risinājums

Šo prasību summa deva ACE iespēju demonstrēt ne tikai savu produktu, bet arī servisa komandas kvalitāti. Vispirms ACE piegādāja četras rūpnieciskās GZ-28-600-DD-1200N tipa gāzes vilces atsperes ar maksimālo vilces spēku 1200 N. Lai gan Nordgreif projektēšanas grupa to bija vēlējusies, praksē izrādījās, ka tas nevarēja ne izraisīt vajadzīgo galda nolaišanu, kā bija paredzēts, ne arī panākt vēlamo atslogošanu pacelšanas laikā. Gāzes atsperes bija pārāk lielas attiecībā uz stiepes spēkiem. Šā iemesla dēļ Kai Boelingen, eksperts, kas ACE atbild par tehnisko pārdošanu reģionā, devās uz Šenefeldi, lai kopā ar Nordgreif komandu uzsāktu testa posmu, ko viņš raksturo kā "izmēģinājumu". Šajā procesā tehniķi izmantoja šo energoapgādes palīgrisinājumu īpašo iezīmi, kas darbojas bez ārējas enerģijas padeves. To vilces spēku var nepārtraukti samazināt līdz vēlamajai vērtībai pēc tam, izmantojot vārstu. Pēc rūpīgas slāpekļa iztukšošanas izrādījās, ka ar 800 N katrā ir izvēlēti tik piemēroti spēki, lai abās konstrukcijas pusēs viens otram blakus novietoto komponentu spēki varētu ātri, bet kontrolēti virzīties lejup. Tajā pašā laikā pacelšanas procesā, pateicoties kombinētajiem spēkiem 3200 N, satveršanas ierīces pašmasa ir ievērojami samazināta, tāpēc pārvietošanās uz augšējo galīgo pozīciju notiek atbilstoši prasībām.

Lai vēl vairāk konstruktoru varētu izmantot šo jaudīgo mašīnas elementu priekšrocības, pēc pieprasījuma ACE ir pieejamas speciālas versijas, kā arī plašs piederumu un savienojošo daļu klāsts. Turklāt lietojumiem ar stingrām higiēnas prasībām, piemēram, medicīnas un pārtikas tehnoloģijās, ir pieejami arī varianti, kas ir pildīti ar speciālām eļļām un var tikt piegādāti nerūsējošā tērauda izpildījumā, kā arī ar gala pozīcijas amortizāciju. Ja to prasa apkārtējās vides apstākļi, ACE var vēl vairāk paplašināt pieļaujamo temperatūras diapazonu no -20 °C līdz 80 °C. Tomēr šāda veida pielāgošana nebija kritērijs Nordgreif jaunās paaudzes tukšo izstrādājumu satvērēju panākumiem. Arī pateicoties precīzi pielāgotajiem ACE rūpniecisko gāzes vilces atsperu spēkiem, kas droši darbojas visos transportēšanas procesos, automatizētie darba procesi pie galapatērētājiem ir vienmērīgi, neraugoties uz dažkārt taukainām virsmām, tāpēc dārgi izmaksājoši sagatavju atmešanas gadījumi ir retums.

.

Vairāk ziņu

Šveices zinātnes centrā Technorama 500 eksperimentālās stacijās apmeklētāji var iepazīt da...

Sporta zinātnieki savos projektos izmanto arī hidraulisko mašīnu elementus. Īpaši,...

Biontech/Pfizer mRNS vakcīnas pret COVID-19 transportēšana ir īsts loģistikas izaicinājums...

Līdzās izmēru noteikšanas programmatūrai, kā arī CAD datiem un simulācijām ACE Stoßd...

ACE Stoßdämpfer GmbH tagad piedāvā konstruktoriem ne tikai konfigurācijas un aprēķinu...

TUBUS strukturālie amortizatori ir tas pats, kas kas kaskadieri ir kinozvaigznes, kas TUBUS struk...